• بامسا (Bamsa)

    سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)

    نسخه بومی سازی شده از نرم افزار Erpnext  با تجربه بیش از پنج هزار پیاده سازی و میلیونها استفاده کننده در سطح جهان ، شامل فرایندهای حوزه های مدیریت زنجیره تامین ، مدیریت ارتباط با مشتریان ، تولید و ساختار محصول ، حسابداری و مالی ،مدیریت منابع انسانی ، مدیریت پروژه و ... از طریق یکپارچه سازی فرایندها ، اطلاعات ، گزارشات متنوع و داشبوردهای مدیریتی تامین کننده تصویری کامل و جامع از سازمان می باشد .

    ویژگیهای بامسا

    • تیم فنی و اجرایی با پشتوانه ۱۸ سال پیاده سازی داخلی
    • ارائه به صورت رایانش ابری (SAAS) و اختصاصی
    • بر اساس تکنولوژی روز و حاوی برترین تجارب
    • بومی سازی شده با مدل کسب و کار کشور
    • مقرون بصرفه در قیاس با محصولات همتراز
    • پشتیبانی و بروزرسانی مستمر
    • قابلیت اتصال به سیستمهای تخصصی و ارزشمند سازمان
    • کاربر پسند بودن و سهولت کار با فرم ساز و گزارش ساز
    • نرم افزار تحت وب و امکان کار از طریق تبلت و موبایل
    •  بامسا یک بسته نرم افزاري تجاري درون سازمانی، جامع و سازمان نگر، ماژولار، اسـتاندارد اسـت کـه شـامل مجموعه اي از ماژولهاي یکپارچه، آماده راه اندازي، از پیش طراحی شده و از پیش مهندسـی شـده ولـی قابـل تنظیم و پیکربندي بر اساس نیازهاي پویاي سازمانها می باشد. این راه حـل کـاملاً انعطـاف پـذیر، فرآینـدگرا و اطلاعات محور بوده و شامل کلیه فعالیتها و فرآیندهاي اصلی و مؤثر در ایجـاد ارزش افـزوده سـازمان اسـت.

    فرآیندهاي از پیش تعریف شده در سیستم بر اساس تجربیات و گزینه هاي برتر استخراج شده اند.

    طرحهای بامسا

    بامسا فن

    BAMSA-MFG یا بامسا فن مجموعه ای از پیش طراحی شده در خصوص کلیه فرایندهای جاری در یک مجموعه تولیدی

    بامسا طرح

    BAMSA-PRJ یا بامسا طرح مجموعه ای آماده جهت بنگاه های پروژه محور

    بامسا کسب

    BAMSA-TRD یا بامسا کسب سیستمی مبتنی بر مجموعه های بازرگانی

    زیرسیستم های بامسا :

    مجموعه مالي (Accounting) دفترداری (General Ledger): كليه اسناد حسابداري که به زیر سیستمها مرتبط نبوده و بایستی به صورت دستی ثبت شوند و یا اسنادی که بر اساس یک الگوی خاص تکرار می­شوند، در این زیر سیستم با رعایت تفصیل مدیریت مي‌شود.

    • حساب‌هاي پرداختني (Account Payable): مجموعه عمليات حسابداري خرید شامل پیش پرداخت، صورتحساب، پرداخت و اسناد تنخواه گردان، توسط اين سيستم مديريت مي‌شود.
    • حساب‌هاي دريافتني (Account Receivable): مجموعه عملیات حسابداري فروش شامل پیش دریافت تا تسويه حساب مشتريان توسط اين سيستم مديريت مي‌شود.

    اموال و دارائي‌هاي ثابت (Assets): مديريت دارائي‌هاي ثابت و مجموعه عمليات مرتبط با آنها و محاسبات استهلاك توسط اين سيستم انجام مي‌گردد.

    مجموعه زنجيره تأمين (Supply Chain Management) خريد و قراردادهای خرید (Buying): مديريت عمليات خريد از زمان صدور درخواست تا پروسه انتخاب پيمانكاران و سفارش‌دهي و دريافت كالا یا خدمات را پوشش مي‌دهد.

    انبار (Stock): يك سيستم جامع مديريت موجودي است كه مديريت اطلاعات كليه مواد اوليه، محصولات مياني، محصولات نهايي و قطعات و كالاهاي مصرفي و كليه عمليات ورود و خروج و گردش‌هاي انجام شده روي انواع كالاها و صدور اسناد حسابداری انبار را بر عهده دارد.

    فروش/ مديريت قراردادهای فروش (Selling): مديريت مجموعه عمليات فروش، حمل و تحويل محصول بر عهده اين سيستم است.

    مجموعه منابع انساني (Human Resource Management) پرسنلي و حضور و غياب (HR): مديريت اطلاعات پرسنل از لحظه استخدام تا زمان خروج از سازمان و مديريت طبقه‌بندي مشاغل و مسيرهاي شغلي و ثبت و كنترل ورود و خروج پرسنل طبق قوانين كاري شيفت به كار مي‌رود بر عهده اين سيستم مي‌باشد.

    حقوق و دستمزد (Payroll): مجموعه عمليات مربوط به محاسبات حقوق و هر نوع پرداختي ديگر به كاركنان و تهيه گزارشات مربوطه و ايجاد اسناد حسابداري مرتبط، توسط اين سيستم مديريت مي‌شود.

    مجموعه مدیریت توليد (Manufacturing) مدیریت درخت محصول (BOM): ليست مواد لازم براي توليد هر يك از محصولات نهايي و مياني را به همراه فرايند توليد هر يك، مديريت مي‌نمايد.

    برنامه ریزی تولید (Production Plan): برنامه‌ريزي توليد محصولات نهايي، مياني و تامین مواد اوليه توسط اين سيستم مديريت مي‌شوند.

    مدیریت تولید و کنترل کیفی (Production and Quality) : مديريت اجراي برنامه‌هاي توليد در كليه خطوط از نقطه ورود مواد اوليه به توليد تا تهيه محصولات نهايي و تحويل محصول نهايي به انبارهاي محصول توسط اين سيستم انجام مي‌گردد. ثبت عمليات واقعي انجام شده و مصارف واقعي كه منجر به گزارشات انحراف مي‌گردد و همچنین صدور اسناد حسابداری مربوطه توسط اين سيستم انجام خواهد شد. مديريت عمليات كنترل كيفيت در كليه حوزه‌ها از درب ورودي كارخانه تا درب خروجي نیز توسط اين سيستم انجام مي‌شود. اين عمليات شامل كنترل‌هاي حين فرايند و بازرسي مربوط به مواد اوليه، خروجي‌هاي تمامي ايستگاه‌هاي كاري و محصولات نهايي تا لحظه بارگيري خواهد بود.

    مدیریت آزمایشگاه (Laboratory): در این زیر سیستم ثبت و مدیریت آزمایشات صورت گرفته بر آیتمها و نتایج آنها با جزییات لازم ثبت می گردد.

    مدیریت پروژه و هزینه یابی (Projects): در این ماژول کلیه اطلاعات پروژه های در حال انجام شامل پروژه های داخلی و یا درآمد محور وارد شده و کلیه هزینه های پروژه شامل مصارف و نیروی انسانی از زمان ایجاد سفارش خرید تا پرداخت ردیابی می گردد. همچنین هزینه یابی پروژه و کنترل انحراف از پیش بینی را می توان با استفاده از گزارشات این حوزه انجام داد.

    مديريت نگهداري و تعميرات ( Asset Maintenance and Callibration): مديريت نگهداري و تعميرات پیشگیرانه، خرابی و کالیبراسیون بر روی كليه اموال سازمان اعم از تجهيزات اداري يا دستگاه‏هاي توليدي در این سیستم انجام می شود. این ماژول اطلاعات تیمهای تعمیراتی، دستور كارها و سفارشات كار، برنامه‏ريزي تعميرات پيشگيرانه، فعاليت‏هاي تعميراتي و صدور گواهینامه ای لازم را بر عهده اين سيستم است.

    برای درخواست دمو کلیک کنید

    Read More
  • BASA
    BASA
    • Oracle e Business Suit Learning
    • Organizational Charts
    Read More
  • BASA
    BASA
    • Presenting Oracle Solutions
    • Software/Hardware Base
    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • About BASA

    About BASA

    Since 1991

    Basa is the first persian company that has the experience of consulting and implementation of ERP systems in Iran.
    Since its foundation, Basa has been a member of supreme informatics council of the country and it has always been one of the high-rated companies in respective evaluations.
    Basa offers many services such as design, production, development, maintaining software systems, supplying and providing hardware equipments, network, servers and also developing physical layer.

  • 1

BASA's Latest News

BASA's Co-Leagues